marți, 30 noiembrie 2010

Cele mai frumoase citate....

Citate despre dragoste ...

„Dragoste se cheama atunci cand viata ta se contopeste firesc cu cea a persoanei iubite, cand sufletul tau se impleteste strans cu al celuilalt“ – Michel Zevaco

„Cand iubesti puternic, gasesti intotdeauna ceva nou in persoana iubita“ – Blaise Pascal


„Dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta“ – Emanuel Swedenborg


„Omul are nevoie de dragoste. Viata fara duiosie si fara iubire nu e decat un mecanism uscat, scartaitor si sfasietor“ – Victor Hugo


„Dragostea imatura spune ‘Te iubesc pentru ca am nevoie de tine’. Dragostea matura spune ‘Am nevoie de tine pentru ca te iubesc“ – Erich Fromm


Astept sa veniti cu noi citate despre viata, iubire, prietenie, familie....

7 comentarii:

  1. Te-am nominalizat la blog of the year 2012:
    http://wintericemagic.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult.... e prima oara cand mi se intampla asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acesta este site-ul pe care l-am citit despre doctorul Ilekhojie și l-am contactat pentru a mă ajuta să-mi revin fostul iubit să mă căsătorească în luna mai a acestui an și am revenit aici pentru a posta despre el. Doctorul Ilekhojie vă va ajuta să vă rezolvați problema, indiferent prin ce treceți. Postarea despre o casetă de vrăji este foarte ciudată pentru că nu am crezut niciodată că voi putea să spun că am fost ajutat de o casetă de vrăji în a-mi aduce fostul iubit înapoi la mine după 3 ani de contact. Am citit despre Doctor Ilekhojie de pe alte site-uri web și l-am contactat pentru a mă ajuta și în mai puțin de 48 de ore fostul meu iubit m-a sunat și am fost fericit că vrea să se întoarcă la mine. Ne-am întâlnit vineri și mi-a propus, ... A fost cel mai frumos inel. Vă rugăm să vă prezentați pe toți cei de aici, adresați-vă doctorului Ilekhojie pentru a vă rezolva problema pentru dvs. și pentru a vă face fericit cu relația dvs. care vă doare. Iubirea este cel mai bun sentiment experimentat vreodată. Trimiteți-i un e-mail la gethelp05@gmail.com sau direct pe ce aplicație App +2348147400259.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fostul meu iubit m-a părăsit în urmă cu 7 săptămâni, după ce am încercat TOTUL să-mi restabilesc relația și am fost dezamăgit. Nimeni nu a rezolvat, O săptămână mai târziu am văzut site-ul Dr. Ilekhojie și după ce l-am contactat pe Dr. Ilelhojie pentru ajutor, totul se schimbă automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul mi-a fost peste tot, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost eficient. Dr. Ilekhojie este NUMAI războiul de vrăjitoare cu care am avut succes, prietenul meu m-a sunat și mi-a spus că vrea să ne întoarcem și să vrea, de asemenea, să ne căsătorim cu mine. s-a întors la mine rugându-mă să-l accept înapoi și acest lucru s-a întâmplat Datorită ajutorului Dr. Ilekhojie. Sunt atât de fericit încât mi-am revenit iubitul. Contactați acum Dr. Ilekhojie pentru o vrajă urgentă și rapidă de dragoste pentru a vă câștiga relația.

    Iată contactul său
    Sunați / WhatsApp: +2348147400259
    E-mail: gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau doar ca întreaga lume să afle despre această cască de vrăjire pe care am întâlnit-o cu ceva timp în urmă, nu pot spune tot ce a făcut pentru mine. soția mea m-a părăsit în urmă cu 3 ani, cu copiii mei am navigat pe net când am întâlnit mărturia acestui minunat bărbat online am decis să o încerc și soția mea este din nou la mine acum și suntem fericiți căsătoriți din nou pentru că este prea mult să scriu tot ce pot spune este mulțumesc foarte mult sunt foarte fericit. și m-a asigurat că face multă vraja inclusiv

    Vraja dragostei
    Vraja de putere
    Vraja de succes
    Vraja bolii
    Vraja de sarcină
    Vraja de căsătorie
    Vraja de slujbă
    Vraja de protecție
    Câștigă instanța de judecată
    Vraja de noroc etc.

      aveți nevoie de ajutorul său, MARE Dr. Ilekhojie contactați-l pe această adresă de e-mail (gethelp05@gmail.com) sau adăugați-l pe whatapp +2348147400259 și discutați problema cu el. Este un om bun și îi voi fi veșnic recunoscător. Mulțumiri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună ziua tuturor, vreau să anunț întreaga lume cum DR WALE mi-a restabilit relația ruptă cu EX. Suntem împreună de patru ani și mi-a spus că nu mă iubește ca pe vremuri. Lucrurile nu au mai fost bune de vreo patru luni și el a încheiat asta acum aproximativ o lună. Eram nenorocit și pur și simplu nu mai vreau să merg mai departe. I-am trimis un text imediat după aceea, dar nici măcar nu mi-a răspuns. Într-o zi, căutam o modalitate de a-l readuce pe internet când am văzut o postare a unei doamne care mărturisea despre modul în care un jucător de vrăji de dragoste numit DR WALE a ajutat-o ​​să-și revină Ex I-am trimis un mesaj și i-am explicat situația, iar el m-a instruit să fac ceva ce am făcut și săptămâni mai târziu, iubitul meu s-a întors în genunchi și mi-a cerut iertare, iar eu îl iert și relația noastră a revenit la normal, dacă Ex-ul tău s-a despărțit cu dvs. sau aveți orice problemă, atunci problema dvs. a ajuns la sfârșit, deoarece DR WALE poate rezolva toate problemele de căsătorie și relație. Dacă aveți nevoie de urgența lui, îl puteți adăuga pe WhatsApp / Viber: +2347054019402 SAU E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Mă bucur atât de mult că am întâlnit un om ca DR WALE atât de minunat. Am avut o perioadă oribilă în căsătoria mea, am crezut că viața mea s-a terminat pentru că nimic nu mai merge bine în viața mea, căsătoria mea nu este stabilă, de asemenea lucrurile nu merg bine la locul meu de muncă. soțul meu mă chinuia viața, ducea tot felul de femei care le duceau în casa noastră matrimonială, eram confuz cu viața mea, simt că îmi iau viața singură. dar toate lucrurile se schimbă definitiv când l-am cunoscut pe Dr. WALE, i-am spus despre comportamentul soțului meu și despre cum mă trata el. Dr. WALE mi-a cerut să nu mai plâng că totul va fi bine. DR WALE mi-a spus lucruri pe care trebuie să le fac și le-am făcut în consecință, mi-a cerut să le fac. Am plătit pentru toate articolele necesare pentru a vindeca farmecul care îl face pe soțul meu să se comporte greșit față de mine. după ce am plătit pentru aceste articole, DR WALE a făcut o treabă de prefect pentru mine. În timp ce citești asta acum, soțul meu se comportă bine și eu și copiii de acasă. Toate datorită DR WALE. puteți ajunge la DR WALE pe WhatsApp / Viber: +2347054019402 SAU drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere